Ako nakupovať

1.  Online cez e-shop:

Tovar odporúčame vyhľadávať podľa originálneho čísla Iveco - vyhľadávanie je prístupné iba pre registrovaných zákazníkov. Ak nepoznáte originálne číslo náhradného dielu, kontaktujte nás telefonicky. Ak už máte náhradný diel dohľadaný, vložte vami vybraný tovar do košíka, vyberte spôsob doručenia a platby a potvrďte objednávku.  

Pozor ! V ľavom menu sa nachádza iba úzky výber z produktov ktoré máme skladom.

2.  Telefonicky:

V prípade, že nepoznáte číslo náhradného dielu, môžete nás kontaktovať telefonicky a my Vám náhradný diel pomôžeme dohľadať.

        Tel. :  00421 41 5625 153

3.  Osobne v skladoch firmy Rinoparts s.r.o.

Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v skladoch firmy Rinoparts s.r.o., Priemyselná 16, 010 01 Žilina, pondelok-piatok od 7:00-16:30.

 Prijatie objednávky a jej vybavenie
Po prijatí objednávky Vás budeme telefonicky alebo emailom kontaktovať, informovať Vás o dostupnosti Vami objednaného tovaru, v prípade, že tovar nie je skladom informovať Vás o približnej dobe dodania. Potvrdíme si spôsob platby, dopravy a dodaciu adresu.

Doručenie objednávky
 Tovar Vám bude doručený prostredníctvom kuriéra prepravnej spoločnosti UPS alebo DPD

V prípade, že Vás kuriér nezastihne pokúsi sa Vám doručiť tovar na druhý deň. Druhý aj tretí pokus o doručenie je zahrnutý v cene dopravy. *

* Bežné hodiny doručenia sú v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod.
* Tovar nedoručujeme počas víkendov a štátnych sviatkov.
* V prípade, že si tovar objednáte v piatok, bude Vám doručený nasledujúci pracovný deň a to v pondelok.

 

NA TOVAR ZAKÚPENÝ V SPOLOČNOSTI RINOPARTS S.R.O.PLATÍ ZÁRUČNÁ DOBA 6 MESIACOV OD ZAKÚPENIA TOVARU.

MÁTE OTÁZKY?

Ak máte akúkoľvek otázku ohľadne nášho sortimentu, prípadne ste nenašli
súčiastku, ktorú ste hľadali, zavolajte nám: +421 41 5625153
alebo píšte na info@rinoparts.sk

Pravidlá ochrany osobných údajov | Politika cookies